Nigdy nie miałem do czynienia z branżą chemiczną. Czy Program Partnerski to coś dla mnie?

Mamy wielu partnerów, którzy łączą pracę na etacie z programem partnerskim distripark.com. Jednym z nich jest Cezary, na co dzień pracujący jako programista. Na pierwszy rzut oka – szaleństwo! Osoba z zupełnie innej branży zajmuje się polecaniem produktów chemicznych? Otóż tak. Mało tego, Cezary odnosi duże sukcesy, więc pojechaliśmy do niego i poprosiliśmy, żeby przy dobrej kawie opowiedział o swojej przygodzie z distripark.com.

Wywiad:

Opowiedz o tym, jak nas znalazłeś i jak zaczęła się Twoja współpraca z distripark.com 🙂

Znalazłem Wasze ogłoszenie o programie partnerskim na portalu z ogłoszeniami w kategorii „Współpraca biznesowa”. Elastyczny rodzaj współpracy, brak ukrytych kosztów, różnorodność produktów oraz dająca duże możliwości uzyskania dodatkowego dochodu tabela prowizji – to wszystko wzbudziło moje duże zainteresowanie, więc bez zastanowienia wypełniłem druk umowy i przesłałem skan e-mailem do distripak.com. Wtedy miałem już w głowie pomysł, w jaki sposób będę działał.

Pracujesz na stanowisku programisty – w którym momencie poczułeś, że program partnerski jest dla Ciebie? Przecież to dwie zupełnie rożne branże.

Tak, zawodowo programuję specjalistyczne maszyny w firmie produkującej urządzenia elektroniczne dla branży IT. Od dawna lubiłem bawić się Internetem, tworzyć proste strony, robić zdjęcia, obrabiać grafikę oraz sprzedawać rożne rzeczy przez Internet, a co za tym idzie – mieć kontakt z klientem. Kiedy więc zobaczyłem bardzo dużą ilość produktów na stronie distripark.com, stwierdziłem, że będę miał sporo ciekawej pracy i że ten program partnerski jest dla mnie 🙂 Znacząca ilość produktów stwarza większe szanse na sprzedaż.

Jaki był Twój pierwszy sukces i co wtedy poczułeś?

Mój pierwszy sukces to zamówienie 27-kilogramowego kanistra podchlorynu sodu dla klienta. W systemie pojawiła się na moim koncie pierwsza (choć niewielka) prowizja. Po kilku dniach klient zadzwonił i ponowił zamówienie na kolejne trzy kanistry. Poczułem wielką radość i stwierdziłem, że to zaczęło działać!

Jak oceniasz swoje początki z perspektywy czasu? Współpracujesz przecież z nami już od dwóch lat.

Początki nie były optymistyczne. Przez kilka miesięcy nie miałem żadnych zamówień. Statystyki odwiedzających moje ogłoszenia były niskie, ale ja nie rezygnowałem. Systematycznie odświeżałem swoje ogłoszenia, dodawałem kolejne oraz szukałem nowych portali branżowych. Na tę chwilę mam zbudowaną całkiem sporą bazę firm, która na bieżąco się rozrasta. Posiadam stałych klientów, którzy systematycznie od wielu miesięcy składają „przeze mnie” zamówienia. Zauważyłem, że wielu nowych klientów z branży drzewnej dzwoni z polecenia klientów, którzy kupili wcześniej preparat przeciwko siniźnie Weiss Holz. Ten produkt świetnie się sprzedaje.

Co Twoim zdaniem jest podstawą do tego, żeby odnieść sukces w programie partnerskim?

Podstawa to wiara w to, co się robi, systematyka, szukanie nowych rozwiązań oraz pozytywne myślenie.

Ile czasu obecnie poświęcasz na program partnerski?

Jest to uzależnione od dnia tygodnia. Najwięcej zamówień jest w poniedziałek. Potrafię mieć wtedy od kilku do kilkunastu połączeń telefonicznych oraz zapytania poprzez portale lub SMS.

Jakie masz rady dla osób, które tak jak Ty chcą rozpocząć swoją przygodę z programem distripark.com?

Jeżeli ktoś lubi kontakt z klientem i interesuje się sprzedażą internetową, to program partnerski distripark.com daje bardzo duże możliwości rozwojowe i zarobkowe.

Co dalej? Jakie są Twoje plany na przyszłość?

Będę rozwijał sprzedaż w distripark.com oraz pozyskiwał nowych partnerów zarówno w kraju, jak i za granicą. W tym kierunku zostały już poczynione pewne kroki i z niecierpliwością czekam na rezultaty. Prywatnie w przyszłym roku planuję wziąć udział w ultra maratonie bieszczadzkim i ukończyć go. 🙂