Mam kontakty w browarnictwie, czy dzięki Programowi Partnerskiemu distripark.com mogę zarobić dodatkowe pieniądze?

 

Jak najbardziej! Szeroko pojęta branża spożywcza musi spełniać szereg wymogów higienicznych. Na salach produkcyjnych powinna panować nieskazitelna czystość, urządzenia używane w trakcie produkcji powinny być sterylne, podobnie jak pojemniki do przechowywania gotowych produktów. Sprostać tym wymaganiom można jedynie przy użyciu odpowiednich środków czystości. W naszym sklepie posiadamy bogaty wybór chemii spożywczej, dostosowanej do wymogów poszczególnych sektorów przemysłu spożywczego oraz przepisów związanych z transportem czy higieną personelu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej to koniecznie przeczytaj artykuły umieszczone na blogu distripark.com

 

Jak dokładnie działa Program Partnerski distripark.com?

 

Program Partnerski jest naprawdę prostą ideą. Każdy z partnerów ma przypisany swój niepowtarzalny, indywidualny kod rabatowy. Partner „rozdaje” ten kod wszystkim zainteresowanym zakupami w distripark.com. Na podstawie kodu klient uzyskuje rabat nawet do 15% wartości zamówionych produktów. Jeśli klient zdecyduje się założyć w distripark.com konto, raz użyty kod rabatowy zostaje na stałe przypisany do tego klienta. Dla jego wygody nie musi on go już więcej wpisywać. Każde zamówienie z kodem danego Partnera jest automatycznie przypisywane do Partnera i automatycznie jest naliczana temu konkretnemu Partnerowi prowizja (przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia). Czyż to nie proste?

Partner daje klientowi kod rabatowy. Klient skuszony rabatem robi zakupy, używając kodu. Kod mówi distripark.com komu wypłacić prowizję.

Każde zamówienie z kodem danego Partnera to prowizja. A więc i każde kolejne zamówienie danego klienta. Klient skoro raz uzyskał rabat, będzie do distripark.com wracał. A każdy taki powrót, to kolejne zamówienie przy użyciu kodu Partnera, który zachęcił go do pierwszych zakupów i wypłata temu Partnerowi prowizji przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia Klienta.

 

Jak zacząć zarabiać z Programem Partnerskim distripark.com?

 

Początek jest naprawdę prosty. Wystarczy złożyć aplikację online lub skorzystać z formularza na tej stronie.  Natychmiast po akceptacji wniosku, Partner uzyskuje swój niepowtarzalny kod rabatowy i może rozpoczynać przygodę z distripark.com. W Programie Partnerskim distripark.com Partner niczym nie ryzykuje, nic nie musi kupować, nic nie musi sprzedawać. Jedyne co musi zrobić to zaprezentować portal distripark.com jako sklep internetowy osobom z branży.

 

Jak mogę potwierdzić czy klient zrobił zamówienie i czy prowizja naliczyła mi się poprawnie?

 

Wspominaliśmy już o uczciwości i prostocie Programu Partnerskiego distripark.com, teraz kolej na jego przejrzystość. Każdy Partner po zalogowaniu w distripark.com ma dostęp do swojego indywidualnego Panelu Partnera. Za pośrednictwem tego narzędzia Partner ma dostęp online w czasie rzeczywistym do wszystkich zamówień złożonych z jego indywidualnym kodem rabatowym. Widzi każde zamówienie w rozbiciu na poszczególne pozycje asortymentowe, do każdej pozycji przypisana jest prowizja w ujęciu procentowym i kwotowym. Partner ma pełen wgląd w to, co dzieje się z zamówieniami złożonymi z użyciem jego indywidualnego kodu rabatowego.

 

Co w sytuacji, gdy klient pyta o coś, czego nie wiem?

 

Odpowiedzią na to pytanie jest nasz Blog, gdzie w przystępnej formie publikujemy informacje i ciekawostki na temat naszych produktów. Jednak nie każdy ma czas na czytanie kilkudziesięciu artykułów. Prostszym i częściej stosowanym rozwiązaniem problemu jest odesłanie pytającego bezpośrednio do doradców distripark.com. Każdy z handlowców distripark.com ma rozległą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Doradztwo, pomoc w wyborze produktu czy rozwianie wątpliwości klienta to to, czym zajmuje się zespół specjalistów distripark.com na co dzień. Nie ma tu obawy, że ominie Cię z tego tytułu prowizja. Klient dopilnuje tego, byś ją dostał. W końcu kod rabatowy obniża cenę zakupów. Czyli nie ma większego znaczenia, kto rozmawia z Klientem na temat produktu, na końcu to i tak Partner jest wygranym.

 

Dlaczego otrzymuję prowizję pomimo tego, że nie sprzedaje produktu, często nawet niewiele o nim wiem?

 

Program Partnerski distripark.com rozwiązuje największy problem każdej firmy handlowej, mianowicie pozyskanie klientów. W XXI wieku ofert jest już znacznie więcej, niż wynosi potencjalne zapotrzebowanie na dany produkt. Nowoczesne agresywne metody marketingu powodują, że oferty ścigają nas w telewizji, w kinie, na FB, na YouTube, gdy przeglądamy Internet, mailingi zatykają nasze skrzynki pocztowe. Przebicie się w tym szumie informacyjnym do Klienta, który potrzebuje właśnie tego konkretnego produktu to naprawdę wymagające i kosztowne zadanie. Można wybrać drogę technologii i płacić za pozyskanie klienta agencji reklamowej, a można te same pieniądze zapłacić Partnerowi.

W distripark.com zapadła decyzja o powołaniu do życia modelu biznesowego Second Job, oraz Programu Partnerskiego i pozyskiwaniu klientów właśnie w ten sposób. Dlatego Partner dostaje prowizję za pozyskanie klienta. Reszta, czyli sama sprzedaż jest już prosta.

Program Partnerski distripark.com to prosta, przejrzysta i uczciwa metoda na zarobienie dodatkowych pieniędzy bez konieczności ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka.

Browarnictwo - jak wykorzystywać swoje kontakty?

ZGŁOSZENIE

distripark.com Sp z o.o.   

ul. Sienkiewicza 4

56-120 Brzeg Dolny

KRS: 0000577507

NIP: 988-029-51-55

REGON: 362594789

BDO: 000047011