Prowadzenie lifestyl-owego bloga czy vloga sprawą łatwą nie jest. Musisz być na bieżąco, musisz śledzić najnowsze trendy i być tak naprawdę specjalistką od wszystkiego, co interesuje Twoich follow-ersów. Twoja twórczość to nie tylko wyrażanie siebie, ale też duża odpowiedzialność. Są ludzie dla, których Twoja opinia jest ważna, Twoje rady i przemyślenia stanowią dla nich pryzmat przez jaki patrzą na rzeczywistość. Twoja jedna niepochlebna wypowiedź, jedno zdanie rzucone zdawkowo w wywiadzie czy komentarzu może wywołać burzę w sieci. Kreowanie trendów czy wskazywanie innym drogi to to, co sprawia, że czujesz adrenalinę i wiesz, że żyjesz.

Gdy jednak przychodzi do płacenia rachunków, proza życia sprowadza na ziemię. Nie ważne, że kilkaset osób ubiera się według Twoich wskazówek, a klika tysięcy zaczyna dzień od sprawdzenia Twojego najnowszego wpisu. Zakładu energetycznego, gazowni i pani na kasie w supermarkecie to zupełnie nie interesuje. To znaczy, kelnerki bardzo chętnie poproszą o selfie i autograf, ale rachunek i tak musisz uregulować, a na końcu zobaczyć grymas, gdy napiwek nie był godzień gwiazdy Internetu, bo przecież Ty tak świetnie zarabiasz.

 

Jak przełożyć popularność w sieci na sukces finansowy?

 

No i jak to zrobić, by zrealizować jeden z największych mitów Internetu. Jak sprawić by popularność nie była tylko uciążliwa, ale przynosiła też wyraźne korzyści. Tu z pomocą przychodzi distripark.com. To naprawdę proste. Zapisz się do Programu Partnerskiego distripark.com. Dostaniesz indywidualny kod rabatowy oraz darmowy zestaw produktów do przetestowania. Wypróbuj produkty razem ze swoimi follow-ersami. Wciągnij ich w to. Wyraź swoją rzeczywistą opinię. Jeśli dojdziesz do wniosku, że warto polecić im te produkty, zachęć do zakupów w distripark.com. Dodatkową zachętą dla nich do zakupów niech będzie fakt, że na podstawie Twojego kodu rabatowego dostaną zniżkę. Oni dostaną zniżkę na zakupy, a Ty dostaniesz prowizje od sprzedaży. To naprawdę proste!

 

Program Partnerski distripark.com jak to działa?

 

Zasada działania jest naprawdę prosta. Zapisujesz się do Programu Partnerskiego distripark.com. Dostajesz kod rabatowy. Twój, indywidualny i niepowtarzalny. Każdy kto użyje tego kodu dostanie rabat. Czyli klienci są zainteresowani tym, by kodu jednak użyć. Ponieważ kod jest niepowtarzalny, na jego podstawie system automatycznie przypisuje każde zamówienie zrealizowane z użyciem kodu do Ciebie i nalicza Ci prowizje od niego. Czyli każdy kto kupi coś w sklepie po Twojej namowie, pracuje na Twoją prowizję. Jeśli klient założy konto w sklepie i użyje kodu rabatowe, już zawsze wszystkie jego zakupy będą naliczały prowizje na Twoim koncie.

 

Jak radzić sobie z hejtem po publikacji sponsorowanego materiału?

 

Niestety kultura to chyba ostatnie słowo jakie przychodzi do głowy gdy chcemy opisać statystycznego polskiego internautę. Szczególnie chętnie wyrazy dezaprobaty wyrażane są w stosunku do osób odnoszących sukces, a jeśli jeszcze za tym sukcesem idą pieniądze, o zgrozo. Musisz się przygotować na grupę zazdrośników, którzy będą Ci zarzucać, że się sprzedałaś, że robisz to dla pieniędzy i za pieniądze.

Jedyne co możesz zrobić to ignorować tę wąską grupę. Naprawdę nie warto wdawać się z nimi w pyskówkę. Dla ludzi, którzy naprawdę cenią Twoją twórczość, dla wszystkich tych, dla których jesteś naprawdę ważna nie będzie to miało żadnego znaczenia. Co więcej, część z Twoich prawdziwych fanów przyjmie to z zadowoleniem. Dotychczas mogli tylko chwalić Twoją twórczość i prosić o więcej. Teraz mogą Cię aktywnie wspierać. Wiedzą, że materiałów będzie więcej, gdy poświęcisz im więcej czasu. Skoro zarabiać będziesz na prowizjach w Programie Partnerskim distripark.com, będziesz mieć więcej czasu na pracę nad materiałami. Prawdziwie wierni odbiorcy wiedzą, że tylko wówczas, gdy będziesz mieć za co żyć, będziesz mogła poświęcić się pracy dla nich.

 

Czy inni vlogerzy też próbują zarabiać na swojej twórczości?

 

Nie bój się tego kroku. Popatrz, oto kilka przykładów tych, którzy poszli w podobnym kierunku i odnieśli sukces. Pomimo, iż wielu zazdrośników wróżyło im porażkę dalej są, istnieją i zarabiają na swojej pasji:

 

  • Ula Pedantula 78 tyś. subów. Na końcu tego odcinka podana jest informacja o źródle produktów i kodzie rabatowym.

  • Nataliebeautyyy 181 tyś. subów. W tym odcinku jest klasyczny product placement. Czyli pojawienie się produktów w filmie w celu ich promocji.

  • Agnieszka Grzelak Beauty 660 tyś. subów. W filmie autorka nie kryje, iż producent podarowuje produkty licząc na ich prezentacje i reklamę.

  • MishON 116 tyś. subów. Film na bazie filmu kinowego będący de facto jego reklamą.

  • MishON 116 tyś. subów. Film sponsorowany, logo sponsora na końcu filmu. Klasyczny product placement w trakcie. Produkty tak umieszczone w opowieści by wyglądały na jej część jednak będące jednocześnie reklamą.

  • CheersMyHeels 169 tyś. subów. Film sponsorowany, konkurs sponsora na końcu filmu. W trakcie filmu product placement czyli prezentacja reklamowanych produktów. 

  • NaukowoTV 75 tyś. subów Vlog jest sponsorowany.

  • ZagrajnikTV  107 tyś. subów Vlog jest sponsorowany

  • Dakann  187 tyś. subów. Ten odcinek jest reklamą produktu.

 

Czy fakt, iż się "sprzedali" zaszkodził twórcom?

 

Popatrz na ilość subów na poszczególnych kanałach w chwili, gdy odtwarzasz filmy. Porównaj te dane z zapisanymi powyżej z mniej więcej przełomu marca i kwietnia 2018. Czy to jeszcze w ogóle wymaga komentarza?

 

 

Jak myślisz, czy Ty zasługujesz na podobny sukces? 

Czy to już ten moment w karierze, by spróbować zarabiać na swojej pasji? 

Czy udźwigniesz ciężar ambasadorki marki?

Oczywiście: trzy razy TAK!

 

 

Zasługujesz na to by Twoja popularność w sieci dawała Ci sukces finansowy. Zasługujesz na to, by być niezależną. Zasługujesz na to, by móc oddać się pasji i tylko jej.

Zrób to teraz. Zgłoś się do Programu Partnerskiego distripark.com i zacznij zarabiać!

Jak zarabiać na Vlogu, Blogu? Czyli jak zamienić popularność w sieci na sukces finansowy.

ZGŁOSZENIE

distripark.com Sp z o.o.   

ul. Sienkiewicza 4

56-120 Brzeg Dolny

KRS: 0000577507

NIP: 988-029-51-55

REGON: 362594789

BDO: 000047011