W distripark.com pojawił się produkt - nanowycieraczka. Jest to innowacyjny produkt, który stosowany jest przez serwisy samochodowe, automyjnie, warsztaty oraz serwisy opon. Nanowycieraczka tworzy na szybie powłokę hydrofobową, która chroni szyby przed deszczem, brudem i osadami. Zatem.. jak mogę zarobić na poleceniu produktu w serwisach samochodowych?

Od czego zacząć?
Na początku udaj się do serwisu samochodowego, którego sam jesteś lojalnym klientem, jeśli bywasz lub bywałeś tam regularnie w przeszłości, właściciel lub obsługa na pewno Cię kojarzy, to pomaga! Opowiedz o produkcie, z którym przyszedłeś. Pokaż zdjęcie, film prezentujący jego zastosowanie oraz zapytaj, czy właściciel widzi w takim produkcie z własnym logo potencjał. Zaproponuj przesłanie próbek na testy.

Dlaczego serwis powinien zainwestować w nanowycieraczkę z własnym logo?

Nanowycieraczka z logiem danego serwisu to świetny pomysł na oryginalny gadżet. Taki niewielki, praktyczny upominek wzmacnia lojalność i zaufanie klienta. Odpowiednio podarowany buduje więź i relacje, co bezpośrednio w krótkim czasie przekłada się na wzrost przychodów i zwrot z inwestycji. W dłuższym horyzoncie (1-2 lata) może zaowocować dużym wzrostem ilości klientów. Właściciele małych przedsiębiorstw coraz częściej decydują się na tego typu działania marketingowe, bo są one skuteczne, nawet przy niewielkich budżetach.

Jak autoserwis może zarobić na nowej usłudze?

Profesjonalna usługa położenia nanowycieraczki na wszystkich szybach samochodu na myjni lub w studiu car detalingu kosztuje ponad 120 zł. Zaoferowanie klientowi darmowej aplikacji na przednią szybę to niewielki nakład finansowy oraz czasowy. Koszt to około 10 zł + poświęcony na aplikację czas około 5 minut. Zasada wzajemności sprawia, że klient odwdzięczy się za dodatkową usługę, z której będzie zadowolony i jest duże prawdopodobieństwo, że zdecyduje się na zakup nanopowłoki w kolejnym aucie, aucie żony lub po prostu opowie o tym znajomym.
Zaproponuj przesłanie próbek na testy, Jeżeli Twoja prezentacja sprawi, że właściciel serwisu wyrazi chęć przetestowania nanowycieraczki na swoim aucie, prześlij nam adres serwisu wraz z kontaktowym numerem telefonu. Wyślemy próbki do klienta w ciągu kilku dni.


Kropla drąży skałę..
Podjęcie decyzji o zainwestowaniu kilku tysięcy złotych w gadżety promocyjne różni się od zakupu bułek w piekarni. Zanim właściciel biznesu motoryzacyjnego podejmie decyzję, może upłynąć trochę czasu, dlatego warto regularnie zadzwonić i zapytać, czy przemyślał sprawę. Statystyki pokazują, że klienci biznesowi mówią „tak” najczęściej dopiero po piątej propozycji zakupu. Bądź konsekwentny i drąż skałę.

Pomocne argumenty przy rozmowie z właścicielem autoserwisu.
Możesz skorzystać z doświadczeń Pana Krzysztofa, współwłaściciela serwisu opon ULDA (www.oponka.com) z Wrocławia. Przeczytaj fragment wywiadu (poniżej) na temat gadżetów w serwisie samochodowym. Znajdziesz tu dodatkowe argumenty, które możesz wykorzystać przy rozmowie handlowej z właścicielami warsztatów.
 

Second Job: Panie Krzysztofie, jakie są Pana doświadczenia z gadżetami promocyjnymi?

Krzysztof Syweński: Razem ze wspólnikiem przez lata testowaliśmy rozmaite gadżety promocyjne. Najważniejsze, żeby prezent był praktyczny, aby klient odczuł rzeczywistą korzyść z użytkowania oraz miał widoczne firmowe logo, a najlepiej jedno i drugie. W naszej firmie znakomicie sprawdzały się przez lata kubki reklamowe i skrobaczki, ale te gadżety już spowszedniały i nie robią dużego wrażenia na klientach. Na początku tego roku zainwestowaliśmy w nowy gadżet - Nanowycieraczkę. To taka nano-powłoka, którą kładzie się na szybie w aucie, dzięki której poprawia się widoczność i komfort jazdy w deszczu. Naszym klientom, szczególnie nowym, oferujemy darmowe położenie takiej powłoki na przedniej szybie podczas wymiany opon. Koszt dla nas jest nieduży-około 12 złotych + 5-10 minut na położenie. Za aplikację nanopowłoki w myjniach samochodowych lub studiach car detalingu trzeba zapłacić ponad 100 zł. Klienci są zachwyceni. Niektórzy przyjeżdżają drugim autem i kupują u nas dodatkową usługę. Tym którym nie możemy położyć nanowycieraczki z powodu braku czasu, dajemy gadżet w opakowaniu, na którym jest wydrukowane nasze logo. Biznesowo to była bardzo dobra inwestycja, tym bardziej że dzięki niej wprowadziliśmy do oferty nowy produkt i usługę, na której dodatkowo zarabiamy.

SJ: Jak obdarować klienta, żeby zrobić na nim wrażenie?

KS: Prezent nie zadziała, jeżeli nie zostanie przekazany klientowi w odpowiedni sposób. Gratis warto zaoferować albo przed wykonaniem usługi, tuż po wycenie lub po zakończeniu usługi, kiedy klient już zapłaci i jest gotowy do wyjścia. Żeby prezent zrobił na kliencie duże wrażenie, najważniejszy jest element zaskoczenia i to jest klucz do sukcesu.

Czy właściciel warsztatu będzie zainteresowany? Ile mogę na tym zarobić?

Właściciele firm motoryzacyjnych powinni być poważnie zainteresowani wprowadzeniem do strategii promocji nowych nieszablonowych gadżetów, aby zwiększać lojalność klientów i podnieść rentowność biznesu. Zaproponowanie tym firmom nanowycieraczki z własnym logo to dobry pomysł na dorobienie 15% w ramach programu partnerskiego secondjob.pl. Minimalna ilość, którą serwis powinien zamówić to 500 sztuk w cenie 12 zł netto (6000 zł) lub 1000 sztuk w cenie 10zł netto (10 000 zł). W cenie produktu zawarty jest koszt projektu. Prowizja partnera wynosi odpowiednio 900 zł i 1500 zł.
Jeżeli masz dodatkowe pytania odnośnie do nanowycieraczki z własnym logo zapraszamy do złożenia ich za pośrednictwem formularza kontaktowego.

W przypadku pytań, zachęcamy Was do kontaktu. :-)

Jak można zarobić jednorazowo 900-1500 zł na poleceniu produktu w autoserwisie?

ZGŁOSZENIE

distripark.com sp. z o.o.  

ul. Sienkiewicza 4

56-120 Brzeg Dolny

KRS: 0000577507

NIP: 988-029-51-55

REGON: 362594789

BDO: 000047011